0036 1 232 4246   Kívánságlista

Hogyan lehet a szabadtéri marketing kampány sikeres?

A szabadtéren történő marketing kampány remek mód arra, hogy hatékonyan tudjuk népszerűsíteni a vállalkozásunkat, termékeinket, vagy szolgáltatásunkat. A cégek előszeretettel alkalmazzák ezt a fajta módot a reklámozásra, hiszen anyagilag kedvezőbb, mint a tévé vagy az online hirdetések. De nemcsak, hogy olcsóbb, de még hatékonyabb is lehet a márka népszerűsítésében, és a figyelem felkeltésében.

Hogyan lehet a szabadtéri marketing kampány sikeres?


A szabadtéren történő marketing kampány remek mód arra, hogy hatékonyan tudjuk népszerűsíteni a vállalkozásunkat, termékeinket, vagy szolgáltatásunkat. A cégek előszeretettel alkalmazzák ezt a fajta módot a reklámozásra, hiszen anyagilag kedvezőbb, mint a tévé vagy az online hirdetések. De nemcsak, hogy olcsóbb, de még hatékonyabb is lehet a márka népszerűsítésében, és a figyelem felkeltésében. 



Természetesen fontos a megfelelő anyag kiválasztása, amire a nyomtatás történik, és a minőségi, gondos kihelyezés, de nem csak ennyiből áll a folyamat. Előtte nagyon lényeges, hogy kutassunk, ihletet merítsünk, lássuk a mai trendeket, majd megtervezzük, és legyártassuk a terméket, mindezt egy csipetnyi kreativitással megszórva.

A teljes igénye nélkül, íme, néhány szempont, melyek alkalmazásával sikeres marketing kampányt tudunk létrehozni:
 

Határozzuk meg, mi legyen a cél


A marketing stratégáit az alapján kell megterveznünk, mit is szeretnék vele elérni. Például, lehet cél az, hogy minél többekkel megismertessük a márkát, növeljük az eladást vagy éppen a weboldalon való látogatottságot akarjuk felpezsdíteni. Nagyon fontos tisztázzuk első lépésként, mi is a lényege a marketing kampányunknak, így a siker biztos lesz.

Azért is lényeges ez a szempont, mivel egy költségvetést is ki kell alakítunk a kampányhoz, mennyit is akarunk bele fektetni. Valamint át kell gondolnunk, mennyi ideig akarjuk, hogy tartson a reklám, s ezek alapján ki tudjuk számolni, mennyibe kerülne az elképzelésünk, és mennyiben is tudjuk ezt megvalósítani.
 

Alakítsuk ki a stratégiát


Mérjük fel a piacot, melyet meg szeretnénk célozni. Ebből látni fogjuk, mely módszer alkalmazása lehet hasznos ahhoz, hogy a termékünket vagy a szolgálgatásunkat a lehető legjobban tudjuk az emberek elé tárni.



Nem minden marketing stratégia fog beválni, hiszen figyelembe kell vennünk a célközönséget, a megfelelő hangot kell megütnünk velük, egy arra alkalmas vizuális koncepcióval, melynek elég meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy vásárlásra ösztönözze az embereket. A piackutatás egy hasznos mankó lehet ez esetben, hogy ki tudjuk alakítani az ideális stratégiát.
 

Találjuk meg az ideális helyet


A szabadtéri marketingnél a helyszín kulcsfontosságú tényező. Olyan helyen fontos kihelyezni a reklámot, ahol sok ember fordul meg, hiszen az a legfontosabb, hogy minél többen láthassák ezt. Akár egy forgalmas útszakasz, vagy egy bevásárlóközpont közelében jó választás lehet. Vegyük figyelembe, kiket akarunk vele megszólítani, s legtöbbször hol találhatjuk meg az adott személyeket. A fiatal korosztályt például egy pláza közelében lehet könnyebben el tudjuk érni, mintha egy egészségügyi központ mellé helyeznénk a hirdetésünket.
 

Ne bonyolítsuk túl


Nagyon fontos, hogy az üzenetünk kevesebb, mint tíz másodperc alatt átadható legyen a közönség felé, és felhívják magukra a figyelmet, hiszen ha nem elég hatásos az emberek tovább mennek mellette, anélkül, hogy ránéztek volna. A megfelelő képek, grafikai elemek és egy látványos betűtípus figyelemfelkeltő lehet, és vonzani fogja a tekintetet, de nem kell túlzásokba esni, és tele zsúfolni a hirdetést. Legyen letisztult, jól érthető és megkapó.
 

Vegyük figyelembe a közösségi médiát


Napjainkban a közösségi médiának óriási hatalma van, s azon keresztül óriási sikereket lehet elérni. Az emberek látnak egy képet a neten, megosztják azt másokkal, akik szintén meg fogják osztani, és így terjed tovább az adott kép, egyre nagyobb népszerűségnek örvendve. Ha olyan reklámot csinálom, ami mutatós, és vonzza a célközönséget, akkor nagyobb eséllyel fogják lefényképezni, és így felkerül a közösségi hálóra. Innentől kezdve nem is mi magunk reklámozzuk magunkat, hanem a célközönség minket.  
 

Kreativitás fontossága


Az a mondás járja, nincs új a nap alatt, így még inkább oda kell arra figyelnünk, a marketing kampányunk színes, figyelemfelkeltő és lehetőség szerint kreatív legyen. Próbáljunk olyan vizuális megjelenést alkotni, amitől az emberek meghökkennek, vagy olyan technológiát is alkalmazhatunk, amivel kölcsönhatásba tudnak lépni. Így még inkább megmarad az elméjükben a reklámunk.
 

Használjuk a reklámeszközök széles tárát


Nem kell kötelezően csak egy fajta reklámeszközt használnunk a kampányunkhoz. Például az olyan standard darabokat, mint a molinók, vagy cégtáblák. Vannak ezenkívül is igazán figyelemfelkeltő megoldások, amik vonzzák a szemet, mint például a strandzászlók, vagy egy frappáns megállító tábla. Jó helyen kihelyezve, ezekkel is sikereket érhetőnk el, s ha vegyítjük az eszközöket, egy izgalmas, és színes marketing kampányt tudunk létrehozni.


 
Grafikai Tervezéstől A Termék Kihelyezéséig!
Már 2500+ cégnek segítettünk országszerte a minöségi termékek nyomtatásában.
Valószínűleg neked is tudunk segíteni.

Google értékelések
4.7
(54 értékelés)

Gábor Jobban
Gábor Jobban
egy hete
Infó táblák és címer nyomtatással bíztuk meg őket, amiket kiváló minőségben, szállítással együtt intéztek. A kommunikációjuk gyors és részletgazdag volt. Bátran ajánlom őket mindenkinek!
Aron Lantos
Aron Lantos
7 hónapja
Gyors, pontos, minőségi!
Csaba Péntek
Csaba Péntek
3 hónapja
Cégtáblát rendeltünk online, ami szép és igényes munka lett, viszont a rendelés felvételnél az ügyfélszolgálat lehetett volna proaktívabb. Például ha mi nem kérdeztünk volna rá, hogyan fogjuk felszerelni a táblát a falra, akkor csak a tábla kézhezvétele után jöttünk volna rá, hogy távtartót is kellett volna hozzá rendelni. Ezt egy profi értékesítőnek előre illene jelezni a vevő felé, már csak a potenciális upsell lehetősége miatt is.
Viktor Bán
Viktor Bán
az elmúlt héten
Megbízható, segítőkész, korrekt partner. Ajánlott!
András Tóth
András Tóth
3 hónapja
Gyors, korrekt és vevőcentrikus partner. Megrendelésünkre minőségi munkát kaptunk, ami határidő előtt elkészült. Felvetődő kérdéseinkre pontos válaszokat kaptunk. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Köszönjük! Kurucz Gábor épülttechnikus, Ózd