0036 1 232 4246   Kívánságlista

Miért hasznosak a promóciós termékek az üzleti életben?

Nagy az esély arra, hogy mindannyian láttunk már promóciós termékeket rendezvényeken, konferenciákon, és valószínűleg van legalább egy az asztalunkon is a munkahelyünkön. De miért adják ki őket a vállalkozások, miért működnek a promóciós termékek és hogyan segítik az üzletet?
Nagy az esély arra, hogy mindannyian láttunk már promóciós termékeket rendezvényeken, konferenciákon, és valószínűleg van legalább egy az asztalunkon is a munkahelyünkön.

De miért adják ki őket a vállalkozások, miért működnek a promóciós termékek és hogyan segítik az üzletet?

A promóciós áruk ugyanezen okból fontosak a marketing szempontjából, hiszen ez ösztönzi az értékesítést, fejleszti a kapcsolatokat és megnyitja a lehetőségeket az új ügyfelek felé.


 

Íme, 5 ok arra, miért fontos, hogy a vállalkozások promóciós termékeket alkalmazzanak a marketing világában:
 

1. A márka népszerűsítése szélesebb körökben


A legegyszerűbben fogalmazva, ha a célközönség nem is tud a cégünk létezéséről, akkor hogyan akarnánk a termékeinket eladni?

A promóciós termékek rendkívül hatékony eszközök a márka megismertetésében, azáltal, hogy egy általános jó benyomást keltenek. Valójában a promóciós termékeket az első számú leghatékonyabb hirdetési formának minősítették.

A márka megismertetése létfontosságú az üzleti siker szempontjából, mivel lehetővé teszi, hogy többet érjenek a termékeink vagy szolgáltatásaink a versenytársainkkal szemben. Lesz egy elismert presztízsünk.
 

2. Az első benyomás fontossága


Az üzleti életben az első benyomás a legfontosabb, abban a pillanatban sok minden eldől a két fél egymáshoz való viszonyáról. Így nem meglepő, nincs is annál célszerűbb, mint egy apró gesztusként ajándékot adni a másiknak, ezzel megtörve a jeget, pozitívszínben bemutatkozni.

Szakkiállításon vagy rendezvényen nem mindig egyszerű felvenni a kapcsolatot a potenciális ügyféllel. Olyan társadalomba élünk, ahol az adok-kapok íratlan szabálya létezik, vagyis ha valaki szívességet tesz nekünk, akkor kötelességünknek érezzük azt viszonozni.

Ezt az elvet felhasználva, ha saját márkánkkal ellátott terméket adunk a potenciális ügyfélnek, ezt a reakciót fogjuk kiváltatni belőle. Így meg fog minket hallgatni, és esetleg vásárol is a termékünkből.


 

3. Hosszú távú kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel/alkalmazottakkal


A céges ajándékok több mint ezer köszönetet tartalmazó üzenetet tudnak mondani, nem csak a kliensek számára, hanem az alkalmazottak számára is, ha őket lepjük meg velük, hiszen emlékezetesebbek, mintha csak készpénzt kapnának.

Az ügyfélélmény nem ott ér véget, mikor megkapják a termékeket vagy szolgáltatásokat, hanem amikor összefoglalják a márkával kapcsolatos tapasztalataikat.
Egyszerűen fogalmazva, ha kivételes élményt nyújtunk, és minőségi ajándékokba fektetjük a pénzünket, az hosszú távon megtérülhet, márkánk népszerű lesz, és megnövekedhet a forgalom.

Ezenkívül a munkavállalók jobb megtartásával is pénzt takarítunk meg a felvétel/képzés során, és ezáltal erősebb vállalati kultúrát és boldogabb munkahelyi környezetet teremt.
 

4. Marketing, mely kézzel fogható


Semmilyen más marketing módszerrel nem lehet fizikailag kézben tartani az eladandó tárgyat.

Ebben a mai világban, ahol az internetes platformon előugró ablakokkal és hírlevelekkel bombáznak minket folyamatosan, egy kézzel fogható promóciós termék igazán jó benyomást kelthet az emberben, s a márkát kiemeli a tömegből.


 

5. Személyre szabott promóciós termék


A logónkkal ellátott sok-sok termékkel könnyen meg fogjuk tudni találni azt, amit a célközönség szeretni fog. Ilyen lehet például újrahasználható kávéspoharak kínálása egyes kávézók számára.

Akár olyan iparág specifikus elemet is felhasználhatunk, mely segít a márka eszméjének az ismertetésében. Például egy ingatlanügynök használat ház alakú termékeket, vagy kulcstartót a logójával ellátva, és így azonnal összekapcsolható lesz azzal, mit képvisel.
 

Összegezve
 

Most, hogy láthattuk, a márka kiépítésének stratégiájában fontos szerepet játszanak a promóciós termékek, felvetődik a kérdés, hogy is kezdhetünk neki?

Először is a legjobb elgondolkodni azon, hogy milyen célt szeretnénk elérni. Növelni az ügyfelek megtartásának az esélyét? Márka népszerűsítése? Vagy egy esemény reklámozása?

Ezután a termék megfelelő kiválasztása, mely illik a logóhoz, és együttesen a márkát fogják hűen képviselni, majd a rendelés leadása.

Oldalunkon számtalan reklámajándék közül válogathat, melyek megszemélyesítését is vállaljuk. Keressen minket bizalommal!

Hasonló bejegyzések

Grafikai Tervezéstől A Termék Kihelyezéséig!
Már 2500+ cégnek segítettünk országszerte a minöségi termékek nyomtatásában.
Valószínűleg neked is tudunk segíteni.

Google értékelések
4.7
(170 értékelés)

Kata Nagy
Kata Nagy
2021.02.03
A cégtáblát, molinót és strandzászlót is tőlük rendeltem az üzletembe. Minőségi munkát kaptam, tartották a határidőt! Még lesz pár megrendelésem hamarosan.:-) Köszönöm a munkájukat!
Ari Horváth
Ari Horváth
2021.05.28
Nagyon kedvesek, profi a szakmai hátér! Csak ajánlani tudom!!!
Jelena Luganszkaja
Jelena Luganszkaja
2021.01.23
Nagyon jó minőségű munkát kaptunk. Ár/minőség nagyon jó. Bármilyen kérdéssel fordultunk, mindegyikre megkaptunk a választ. Kedvesek, udvariasak, és gyorsan és jól dolgoznak. Csak ajánlani tudom.
Edina Nagy
Edina Nagy
2021.02.03
A Profireklám H&S Kft. munkatársai segítőkészek, előzékenyek. Köszönöm, hogy marketing partnerük lehetek. Nagy Edina DAS-GEOD Kft. ügyvezető AgroMAP kizárólagos forgalmazója
Zoltán Sebők
Zoltán Sebők
2021.06.17
Gyorsan pontosan dolgoznak! Profi csapat!