0036 1 232 4246   Kívánságlista

Mire figyeljünk, ha kiállítási standot szeretnénk?

A vállalkozásunk számára nagy előrelépés lehet, ha részt veszünk egy kiállításon, expón, vagy egyéb rendezvényen, ahol a márkánkat meg tudjuk ismertetetni az emberekkel. Igazán fontos lesz a megjelenés, pláne, hogy a konkurencia is ott lehet, így az is előfordulhat, össze fognak vele hasonlítani minket, melyik cégnek lett jobb a megjelenése.
A vállalkozásunk számára nagy előrelépés lehet, ha részt veszünk egy kiállításon, expón, vagy egyéb rendezvényen, ahol a márkánkat meg tudjuk ismertetetni az emberekkel. Igazán fontos lesz a megjelenés, pláne, hogy a konkurencia is ott lehet, így az is előfordulhat, össze fognak vele hasonlítani minket, melyik cégnek lett jobb a megjelenése.



Ahhoz, hogy az ügyfeleket be tudjuk vonzani, fontos, hogy kitűnjünk a tömegből, és ne csak egy legyünk a sok közül. Egy esztétikusan összeállított kiállítási stand a legjobb mód ehhez, de nem mindegy, hogyan fogunk hozzá, hiszen vannak olyan elemek, amikkel inkább el fogjuk űzni az ügyfeleket, mintsem magunkhoz invitálni.
Most nézzünk meg néhány javaslatot, mit érdemes elkerülnünk.
 

Ne spóroljunk a hellyel


A kiállítási stand mérete függ attól, hogy milyen termékeket akarunk rajta megjeleníteni, valamint, milyen a vállalat ízlése. Vegyük figyelembe, az adott kiállításon mekkora helyet kapunk, és az alapján tervezzük meg, hogy miket helyezünk el rajta. Figyeljünk oda, hogy a stand ne legyen túl nagy vagy alulméretezett. A kiállítási standok általában 3 x 3, vagy 2 x 3 méter közé szoktak esni, de persze lehet eltérő is ettől.

Ha túl nagy a stand, és mégis kihasználatlan a tér, vagy túl kicsi és túlzsúfolt, akkor igazán kellemetlen összképet fogunk magunkról mutatni, és messziről el fognak az ügyfelek kerülni minket. Mindig vegyük figyelembe, a hely nagyságát, és aszerint igyekezzünk kialakítani egy esztétikus standot, amely egyszerre tűnik tágasnak, de mégis praktikusnak helykihasználtságban.
 

Figyelnünk oda a megvilágításra


Ez talán azok közé a dolgok közé tartozik, amivel gyakran nem törődnek, amikor tervezik a kiállítási standot, pedig ez is egy fontos tényező. A világítás lehet számunkra előny, de hátrány is, hiszen ha jól használjuk, akkor növelheti a stand megjelenésének a színvonalát.

Ellenőrizzük, a helyszín milyen világítással rendelkezik, és ha nem felel meg az elvárásainknak, akkor érdemes saját magunknak beszerezni lámpákat.



Fontos, odafigyelnünk arra is, hogy túlzásba se vigyük sok spotlámpa és színes fények megjelenítésével. A kevesebb néha több. De azt se felejtsük el, amennyiben nincs megfelelően megvilágítva a kiállítási stand, akkor nagy valószínűséggel nem fogjuk tudni felkelteni a potenciális ügyfelek figyelmét.
 

Ne használjunk felesleges szöveget


Azt is fontos figyelembe venni, maga a stand, nem egy szórólap, nem kell rajta túl sok információt megjeleníteni. Elég, ha a lényeges szöveg van rajta, ami olvasható, és könnyen észrevehető. Ez nem azt jelenti, igyekezzünk minél kisebb betűkkel megjeleníteni a feliratokat, hanem törekedjünk arra, hogy messzebbről is jól lássák.
Akár még feltűnő színeket is választhatunk, vonzó képekkel megjelenítve, így könnyedén érdeklődést kelthetünk másokban a márkánk iránt.
 

Ellenőrzés nélkül ne nyomtassunk


Mielőtt a nyomdai anyagot kinyomtatnánk, nagyon fontos, hogy nézzük át alaposan, minden rendben van-e, és ne azután derüljenek ki az elírások, és egyéb hibák, miután legyártották a terméket. Ez a mi felelősségünk, még ha mással is terveztetjük meg a grafikai anyagot, akkor se vegyük félvállról. A kiállítási standon megjelenő helyesírási hibák eléggé csorbíthatják a cégünk hírnevét, és negatív képet fog festeni rólunk.


 

Megfelelő színösszeállítás


Nagyon fontos, hogy a szín megválasztása tükrözze a márkánkat, könnyedén azonosítani tudjanak minket. Ezért fontos, hogy megfontoltan válogassuk össze a színeket. Használhatunk merész, élénk, kontrasztos árnyalatokat is, de figyeljünk oda, hogy ne vigyük túlzásba. Túl sok komor, sötét színt se használjunk, az legyen a cél, hogy első pillantásra felkeltsük a potenciális ügyfelek figyelmét.
 
Ha ezekre odafigyelünk, akkor egy nagyszerű kiállítási standot fogunk tudni létrehozni, mellyel garantáltan fel fogjuk kelteni a közönség érdeklődését!

Hasonló bejegyzések

Google értékelések
4.7
(179 értékelés)

Jelena Luganszkaja
Jelena Luganszkaja
2021.01.23
Nagyon jó minőségű munkát kaptunk. Ár/minőség nagyon jó. Bármilyen kérdéssel fordultunk, mindegyikre megkaptunk a választ. Kedvesek, udvariasak, és gyorsan és jól dolgoznak. Csak ajánlani tudom.
Zoltán Sebők
Zoltán Sebők
2021.06.17
Gyorsan pontosan dolgoznak! Profi csapat!
Kata Nagy
Kata Nagy
2021.02.03
A cégtáblát, molinót és strandzászlót is tőlük rendeltem az üzletembe. Minőségi munkát kaptam, tartották a határidőt! Még lesz pár megrendelésem hamarosan.:-) Köszönöm a munkájukat!
Edina Nagy
Edina Nagy
2021.02.03
A Profireklám H&S Kft. munkatársai segítőkészek, előzékenyek. Köszönöm, hogy marketing partnerük lehetek. Nagy Edina DAS-GEOD Kft. ügyvezető AgroMAP kizárólagos forgalmazója
Norbert Valasek
Norbert Valasek
2021.05.13
A megrendelés kezdetétől a végéig teljesen megvoltam elégedve. A rendelés egyszerű a weboldalon keresztül, a rendelés leadása utána a kommunikáció megfelelő volt. A megrendelésemhez még egy kis apró ajándékot is kaptam :)