0036 1 232 4246   Kívánságlista

Mit vegyünk figyelembe hímzésnél a logó tervezésekor?

A márka arculata maga a vállalat lelke. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen megjelenést kölcsönöz cégünknek. A márkajelzés nem egyszerűen csak egy logó, hanem ez fog némán kommunikálni az ügyfelek felé, és tükrözni fogja, a vállalat értékeit, felfogását, a cég kultúráját.

A márka arculata maga a vállalat lelke. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen megjelenést kölcsönöz cégünknek. A márkajelzés nem egyszerűen csak egy logó, hanem ez fog némán kommunikálni az ügyfelek felé, és tükrözni fogja, a vállalat értékeit, felfogását, a cég kultúráját. A kiválasztott betűtípus és grafikai elemek együttesen egy átfogó üzenetet fognak alkotni, amit a külvilág felé fognak közvetíteni. A logó megmutatja, kik is vagyunk, mit csinálunk, és miért is érdemes minket választani.
 

A logó amiatt is igazán lényeges tényező, hogy ez a cég arca, amely a leginkább meg fog maradni az emberek tudatában, valamint a termékeinken is ez fog megjelenni, mint ahogy az alkalmazottak egyenruháján is. Természetesen vannak más fontos aspektusai is a márkánknak, de mégis a logó az, ami az egyik legfontosabb.


 

Íme, néhány szempont, amiket jó figyelembe vennünk, amikor logót szeretnék hímeztetni:
 

Szín
 

A mai modern világban a digitális fejlődésnek köszönhetően a tervezéskor a színek végtelen skálájával találkozhatunk. Számítógépes platformon lehetőségünk van minél egyedibb, színesebb logókat tervezni, a hupililától kezdve akár a csibe sárgáig, de fontos azt figyelembe vennünk, hímzésnél ezek nem mindig jelentenek jó megoldást. Minél több színnel rendelkezik a logó, annál bonyolultabb és költségesebb lesz a hímzése.

Ha csak egy színből áll a logó, akkor azzal megkíméljük magunkat a felesleges bonyodalmaktól, és időt is spórolunk, hiszen így nincs megszakítás a hímzési folyamatban. Minden új szín azt jelenti, az előző folyamat megszakad, és egy új kezdődik, ami így hosszabb időt vesz igénybe. Nem kell, attól tartunk, amiatt nem lesz szép a logónk, mert csak 1, vagy 1-2 szín van benne, hiszen egy minőségi hímzőgéppel ez is csodásan fog festeni.
 

Egyszerű, de figyelemfelkeltő
 

Lehet, úgy tűnik, hímzés terén elég sok korlátozás van, amik talán keresztbe törik az extravagáns, ezer színű logóról szőtt terveinket, de az az igazság, sokkal jobb, ha a logó egyszerű, mintsem túlontúl bonyolult. Egy könnyen átlátható logó, sokkal jobban megjegyezhető, így az ügyfeleink könnyedén fel fognak minket ismerni.

A hímzés ráadásul ad a logónak egy pluszt a megjelenésében, hiszen ettől sokkal szembetűnőbbé teszi, elegánsabbá. A nyomtatás nem tudja visszaadni ezt a fajta a minőségi megjelenést, hiszen a 3D hatás miatt ad neki egyfajta mélységet. Egy egyszerűbb logó ezt az érzést sokkal jobban vissza tudja adni, mint egy kacifántosabb társa.


 

Kerüljük a túl sok részletet
 

A túl bonyolult logó nem lehet jó választás hímzés esetén. Természetesen fontos, hogy könnyedén felismerhető legyen, de ahogy már az előző pontban is beszéltünk róla, az egyszerűségre való törekvés a legjobb választás. Ha tele van apró részlettel a logó a hímzésnél, mikor öltésre kerül a sor, nem biztos, hogy kivitelezhetőek lesznek.

Mivel több ezer öltésből áll egy hímzett logó, emiatt a túl részletes dolgokat lehetetlen lesz felismerni. A ruházat anyagának választásakor is fontos ezt figyelembe venni, hiszen egy ingen, vagy öltönyön egy logó jobban látható lesz, de egy polár felső, vagy póló esetén, aminél az anyag vaskosabb az kisebb részletek el fognak veszni.
 

Méret

 

Még ha a logónkat igyekeztünk is egyszerűen, kevés részlettel megtervezni, figyelembe kell vennünk azt, mekkora méretben fog a hímezni kívánt ruhán elhelyezkedni, vajon rendesen látszódni fog-e. Fontos, hogy felismerhető maradjon a logó minden részlete.

Túl apró se legyen, de nagyon nagy se. Ha nagy méretben akarunk például a póló hátoldalára logót megjeleníteni, akkor érdemes inkább szitanyomást alkalmazni, mivel sokkal költséghatékonyabb megoldás lehet egy ilyen helyzetben.
 

Betűtípus
 

Ennél is arra kell odafigyelnünk, ne legyen túl bonyolult, kacifántos a betű, mert az nem fog jól mutatni a hímzésnél. Valamint legyen jól olvasható, letisztult.


 

Ha ezeket a szempontokat figyelembe vesszük, akkor garantált a minőségi végeredmény, mellyel teljesen meg leszünk elégedve.

Hasonló bejegyzések

Grafikai Tervezéstől A Termék Kihelyezéséig!
Már 2500+ cégnek segítettünk országszerte a minöségi termékek nyomtatásában.
Valószínűleg neked is tudunk segíteni.

Google értékelések
4.9
(134 értékelés)

Norbert Valasek
Norbert Valasek
egy hónapja
A megrendelés kezdetétől a végéig teljesen megvoltam elégedve. A rendelés egyszerű a weboldalon keresztül, a rendelés leadása utána a kommunikáció megfelelő volt. A megrendelésemhez még egy kis apró ajándékot is kaptam :)
Kata Nagy
Kata Nagy
4 hónapja
A cégtáblát, molinót és strandzászlót is tőlük rendeltem az üzletembe. Minőségi munkát kaptam, tartották a határidőt! Még lesz pár megrendelésem hamarosan.:-) Köszönöm a munkájukat!
Ari Horváth
Ari Horváth
egy hónapja
Nagyon kedvesek, profi a szakmai hátér! Csak ajánlani tudom!!!
Edina Nagy
Edina Nagy
4 hónapja
A Profireklám H&S Kft. munkatársai segítőkészek, előzékenyek. Köszönöm, hogy marketing partnerük lehetek. Nagy Edina DAS-GEOD Kft. ügyvezető AgroMAP kizárólagos forgalmazója
Jelena Luganszkaja
Jelena Luganszkaja
4 hónapja
Nagyon jó minőségű munkát kaptunk. Ár/minőség nagyon jó. Bármilyen kérdéssel fordultunk, mindegyikre megkaptunk a választ. Kedvesek, udvariasak, és gyorsan és jól dolgoznak. Csak ajánlani tudom.