0036 1 232 4246   Kívánságlista

Zászló készítés – figyelemfelkeltés mesterfokon

Való igaz, napjainkban a digitális marketing az aranykorát éli, de mégsem tudta letaszítani a hagyományos marketing eszközöket a dobogóról. Továbbra is népszerű ez a reklámozási forma, s vállalkozások előszeretettel alkalmazzák. Ezek egyik leggyakoribb fajtája a zászló, mely kültérre igazán alkalmas.

Figyelemfelkeltés mesterfokon


Való igaz, napjainkban a digitális marketing az aranykorát éli, de mégsem tudta letaszítani a hagyományos marketing eszközöket a dobogóról. Továbbra is népszerű ez a reklámozási forma, s vállalkozások előszeretettel alkalmazzák. Ezek egyik leggyakoribb fajtája a zászló, mely kültérre igazán alkalmas.



Figyelemfelkeltő, növeli a forgalmat, népszerűsíti a márkát. A zászló kiválóan képviseli a brand-et, amint ránéznek az emberek, tudják, miről is van szó, kik vagyunk, mit csinálunk. Míg a digitális platformon a reklámokat könnyűszerrel kikapcsolhatjuk, vagy figyelmen kívül hagyhatjuk, addig a zászló egy olyan dolog, ami mellett nem lehet úgy elmenni, ne vennénk észre, mint ahogyan a többi kültéri reklámeszköz esetében sem. Nem tudjuk kiklikkelni, hanem vonzza a tekintetet.

Hogyan lássunk ennek fényében a zászló tervezésnek? Íme néhány tipp, hogy még hatásosabb legyen az összkép.
 

A megfelelő alakzat kiválasztása


Bőven van választási lehetőség a zászlók körében, egészen a hagyományos formáktól kezdve, mint a téglalap, vagy a négyzet, az egyedi alakzatokig. Igen nagy népszerűségnek örvendnek marketing szempontjából a strandzászlók, amiknek különleges alakjai miatt könnyen vonzzák a szemet. Legyen szó, akár cápauszony vagy csepp alakú zászlóról a siker biztosítva van. Kitűnnek a tömegből egyedi stílusukkal, s egy jó grafikával felejthetetlenné válnak.
 

A kevesebb néha több


Fontos oda figyelni arra, ne terheljük túl a grafikát rengeteg különböző elemmel és szöveggel. A leglényegesebb információt kell feltűntetni rajta, olyan módon, hogy messziről is jól látható legyen, mivel a zászlókat általában nagyobb távolságból szokták észrevenni. Ha nagyon sok részlettel rendelkezik a zászló, akkor nehéz lesz rájönni, mit is akar, s így könnyedén elvesztik a járókelők az érdeklődésüket. Térjünk inkább a lényegre, s legyünk velősek.


 

Legyen márkahű



Mikor tervezzük a zászló grafikáját, fontos észben tartanunk, ez egy adott márkát képvisel, nem kalandozhatunk el színekben és formákban olyan módon, amivel felismerhetetlenné tesszük a brand-et. Az arculathoz hű színeket és elemeket használjuk, valamint a betűtípustól se térjünk el, vagy hasonlót alkalmazzunk. Ha nem így tennénk, azzal összezavarnánk az embereket, és lehet összekevernének egy másik márkával. Például ha vintage stílus jellemzi a márkát, akkor nem fogunk olyan elemeket használni, ami a minimalizmust élteti, hiszen akkor a brand személyiségét borítanánk fel.
 

Ésszerű színhasználat



Nem minden esetben érdemes a szivárvány összes színét alkalmaznunk. Érdemesebb inkább 2-3 színt használni, így egy elegáns, könnyen megkülönböztethető, és kompetens összképet tudunk létrehozni. Figyelembe kell vennünk a márka arculatát, milyen színeket szabad használni ahhoz, hogy tükrözze a brand-et. Tartsuk azt is észben, minél több szín van egy zászlón, annál nehezebb lesz a távolból kiolvasni az összképet.

Jó ha olyan színeket használunk, amelyek könnyen megkülönböztethetőek egymástól. Például a piros és a fehér kombinációja tökéletes lehet, ezzel ellentétben a kék és a zöld távolról nézve hasonló lehet egymáshoz, ami zavart okozhat.


 

Legyen lényegre törő


A kültéri marketing egyik fontos alapköve, hogy a zászló másodpercek alatt át tudja adni a kívánt üzenetet. Ehhez akár elég lehet egy kép, egy grafikai elem vagy szimbólum, melyből az üzenet egyszerűen megérthető lehet. Ne komplikáljuk túl, legyen egyszerű, de nagyszerű.

Emiatt sem tanácsos túl sok szöveget alkalmazni. Egy-egy szó általában bőven elég ahhoz, hogy megértessük a járókelőkkel, mit is kínálunk. Természetesen előfordulhatnak olyan esetek is, ahol a kivétel erősíti a szabályt. Szedjük össze a legfontosabb üzeneteket, például, hogy mi a hirdetés, mikor és hol található, esetleg egy telefonszám hasznos lehet. Igyekezzünk a vizualitásra összpontosítani, és a képekkel elkommunikálni az üzenetünket. Hagyjuk az olyan reklámeszközökre a sok beszédet, mint a szórólapok, vagy a plakátok.
 
Döntsük el, milyen módon akarjuk a közönség felé prezentálni az üzenetünket. Elmondhatjuk azt szöveggel, de akár csak képpel is.
 
Ha ezeket a tippeket alkalmazzuk, akkor zászlónk egyedi, figyelemfelkeltő és költséghatékony lesz. Így a vállalkozásunk számára is meg fogja hozni a kívánt eredményt. Nincs is annál jobb, amikor a cég és az ügyfél is elégedett!
 


 
Grafikai Tervezéstől A Termék Kihelyezéséig!
Már 2500+ cégnek segítettünk országszerte a minöségi termékek nyomtatásában.
Valószínűleg neked is tudunk segíteni.

Google értékelések
4.7
(57 értékelés)

Gábor Jobban
Gábor Jobban
egy hónapja
Infó táblák és címer nyomtatással bíztuk meg őket, amiket kiváló minőségben, szállítással együtt intéztek. A kommunikációjuk gyors és részletgazdag volt. Bátran ajánlom őket mindenkinek!
Aron Lantos
Aron Lantos
8 hónapja
Gyors, pontos, minőségi!
Csaba Péntek
Csaba Péntek
4 hónapja
Cégtáblát rendeltünk online, ami szép és igényes munka lett, viszont a rendelés felvételnél az ügyfélszolgálat lehetett volna proaktívabb. Például ha mi nem kérdeztünk volna rá, hogyan fogjuk felszerelni a táblát a falra, akkor csak a tábla kézhezvétele után jöttünk volna rá, hogy távtartót is kellett volna hozzá rendelni. Ezt egy profi értékesítőnek előre illene jelezni a vevő felé, már csak a potenciális upsell lehetősége miatt is.
Viktor Bán
Viktor Bán
egy hónapja
Megbízható, segítőkész, korrekt partner. Ajánlott!
András Tóth
András Tóth
4 hónapja
Gyors, korrekt és vevőcentrikus partner. Megrendelésünkre minőségi munkát kaptunk, ami határidő előtt elkészült. Felvetődő kérdéseinkre pontos válaszokat kaptunk. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Köszönjük! Kurucz Gábor épülttechnikus, Ózd