0036 1 232 4246   Kívánságlista

Zászló készítés – figyelemfelkeltés mesterfokon

Való igaz, napjainkban a digitális marketing az aranykorát éli, de mégsem tudta letaszítani a hagyományos marketing eszközöket a dobogóról. Továbbra is népszerű ez a reklámozási forma, s vállalkozások előszeretettel alkalmazzák. Ezek egyik leggyakoribb fajtája a zászló, mely kültérre igazán alkalmas.

Figyelemfelkeltés mesterfokon


Való igaz, napjainkban a digitális marketing az aranykorát éli, de mégsem tudta letaszítani a hagyományos marketing eszközöket a dobogóról. Továbbra is népszerű ez a reklámozási forma, s vállalkozások előszeretettel alkalmazzák. Ezek egyik leggyakoribb fajtája a zászló, mely kültérre igazán alkalmas.



Figyelemfelkeltő, növeli a forgalmat, népszerűsíti a márkát. A zászló kiválóan képviseli a brand-et, amint ránéznek az emberek, tudják, miről is van szó, kik vagyunk, mit csinálunk. Míg a digitális platformon a reklámokat könnyűszerrel kikapcsolhatjuk, vagy figyelmen kívül hagyhatjuk, addig a zászló egy olyan dolog, ami mellett nem lehet úgy elmenni, ne vennénk észre, mint ahogyan a többi kültéri reklámeszköz esetében sem. Nem tudjuk kiklikkelni, hanem vonzza a tekintetet.

Hogyan lássunk ennek fényében a zászló tervezésnek? Íme néhány tipp, hogy még hatásosabb legyen az összkép.
 

A megfelelő alakzat kiválasztása


Bőven van választási lehetőség a zászlók körében, egészen a hagyományos formáktól kezdve, mint a téglalap, vagy a négyzet, az egyedi alakzatokig. Igen nagy népszerűségnek örvendnek marketing szempontjából a strandzászlók, amiknek különleges alakjai miatt könnyen vonzzák a szemet. Legyen szó, akár cápauszony vagy csepp alakú zászlóról a siker biztosítva van. Kitűnnek a tömegből egyedi stílusukkal, s egy jó grafikával felejthetetlenné válnak.
 

A kevesebb néha több


Fontos oda figyelni arra, ne terheljük túl a grafikát rengeteg különböző elemmel és szöveggel. A leglényegesebb információt kell feltűntetni rajta, olyan módon, hogy messziről is jól látható legyen, mivel a zászlókat általában nagyobb távolságból szokták észrevenni. Ha nagyon sok részlettel rendelkezik a zászló, akkor nehéz lesz rájönni, mit is akar, s így könnyedén elvesztik a járókelők az érdeklődésüket. Térjünk inkább a lényegre, s legyünk velősek.


 

Legyen márkahű



Mikor tervezzük a zászló grafikáját, fontos észben tartanunk, ez egy adott márkát képvisel, nem kalandozhatunk el színekben és formákban olyan módon, amivel felismerhetetlenné tesszük a brand-et. Az arculathoz hű színeket és elemeket használjuk, valamint a betűtípustól se térjünk el, vagy hasonlót alkalmazzunk. Ha nem így tennénk, azzal összezavarnánk az embereket, és lehet összekevernének egy másik márkával. Például ha vintage stílus jellemzi a márkát, akkor nem fogunk olyan elemeket használni, ami a minimalizmust élteti, hiszen akkor a brand személyiségét borítanánk fel.
 

Ésszerű színhasználat



Nem minden esetben érdemes a szivárvány összes színét alkalmaznunk. Érdemesebb inkább 2-3 színt használni, így egy elegáns, könnyen megkülönböztethető, és kompetens összképet tudunk létrehozni. Figyelembe kell vennünk a márka arculatát, milyen színeket szabad használni ahhoz, hogy tükrözze a brand-et. Tartsuk azt is észben, minél több szín van egy zászlón, annál nehezebb lesz a távolból kiolvasni az összképet.

Jó ha olyan színeket használunk, amelyek könnyen megkülönböztethetőek egymástól. Például a piros és a fehér kombinációja tökéletes lehet, ezzel ellentétben a kék és a zöld távolról nézve hasonló lehet egymáshoz, ami zavart okozhat.


 

Legyen lényegre törő


A kültéri marketing egyik fontos alapköve, hogy a zászló másodpercek alatt át tudja adni a kívánt üzenetet. Ehhez akár elég lehet egy kép, egy grafikai elem vagy szimbólum, melyből az üzenet egyszerűen megérthető lehet. Ne komplikáljuk túl, legyen egyszerű, de nagyszerű.

Emiatt sem tanácsos túl sok szöveget alkalmazni. Egy-egy szó általában bőven elég ahhoz, hogy megértessük a járókelőkkel, mit is kínálunk. Természetesen előfordulhatnak olyan esetek is, ahol a kivétel erősíti a szabályt. Szedjük össze a legfontosabb üzeneteket, például, hogy mi a hirdetés, mikor és hol található, esetleg egy telefonszám hasznos lehet. Igyekezzünk a vizualitásra összpontosítani, és a képekkel elkommunikálni az üzenetünket. Hagyjuk az olyan reklámeszközökre a sok beszédet, mint a szórólapok, vagy a plakátok.
 
Döntsük el, milyen módon akarjuk a közönség felé prezentálni az üzenetünket. Elmondhatjuk azt szöveggel, de akár csak képpel is.
 
Ha ezeket a tippeket alkalmazzuk, akkor zászlónk egyedi, figyelemfelkeltő és költséghatékony lesz. Így a vállalkozásunk számára is meg fogja hozni a kívánt eredményt. Nincs is annál jobb, amikor a cég és az ügyfél is elégedett!
 


 

Hasonló bejegyzések

Google értékelések
4.7
(188 értékelés)

Edina Nagy
Edina Nagy
2021.02.03
A Profireklám H&S Kft. munkatársai segítőkészek, előzékenyek. Köszönöm, hogy marketing partnerük lehetek. Nagy Edina DAS-GEOD Kft. ügyvezető AgroMAP kizárólagos forgalmazója
Norbert Valasek
Norbert Valasek
2021.05.13
A megrendelés kezdetétől a végéig teljesen megvoltam elégedve. A rendelés egyszerű a weboldalon keresztül, a rendelés leadása utána a kommunikáció megfelelő volt. A megrendelésemhez még egy kis apró ajándékot is kaptam :)
Kata Nagy
Kata Nagy
2021.02.03
A cégtáblát, molinót és strandzászlót is tőlük rendeltem az üzletembe. Minőségi munkát kaptam, tartották a határidőt! Még lesz pár megrendelésem hamarosan.:-) Köszönöm a munkájukat!
Zoltán Sebők
Zoltán Sebők
2021.06.17
Gyorsan pontosan dolgoznak! Profi csapat!
Jelena Luganszkaja
Jelena Luganszkaja
2021.01.23
Nagyon jó minőségű munkát kaptunk. Ár/minőség nagyon jó. Bármilyen kérdéssel fordultunk, mindegyikre megkaptunk a választ. Kedvesek, udvariasak, és gyorsan és jól dolgoznak. Csak ajánlani tudom.