0036 1 232 4246   Kívánságlista

Roll up - elegancia és praktikusság egyben

Elegáns, magas és figyelemfelkeltő – nincs is jobb választás, ha minőségi, kifinomult, de egyben megfizethető reklámeszközre van szükség, mely kiválóan alkalmas a termék vagy szolgáltatás hirdetésére rendezvényen, konferencián, vásáron, vagy akár üzletek előtt.

Roll up elegancia és praktikusság egyben...


Elegáns, magas és figyelemfelkeltő – nincs is jobb választás, ha minőségi, kifinomult, de egyben megfizethető reklámeszközre van szükség, mely kiválóan alkalmas a termék vagy szolgáltatás hirdetésére rendezvényen, konferencián, vásáron, vagy akár üzletek előtt.



 

Mi is az a roll-up?


A roll up banner egy hordozható reklámeszköz, melyet gyakran lehet látni kiállításokon, plázákban, színházakban, stb.. Nemcsak figyelemfelkeltő, de még praktikus is, amiért nagyon sokan előszeretettel használják marketing céljából. A nyomtatott anyag felcsavarodik az alumínium talpszerkezetbe, amely így megvédi a nyomatot a szállítás közbeni esetleg sérülésektől, valamint az összeszerelése sem igényel szaktudást. A szerkezethez hozzátartozik egy hordozható füles táska, amely megvédi a banner-t a külső hatásoktól.

 

Miért válassza a roll-up-ot?


Kiválóan alkalmas figyelemfelkeltésére, egy közelgő esemény hirdetésére, vagy egy speciális ajánlat bevezetésére.

Előnyei:
  • Összecsukható és könnyű. Könnyen szállítható az irodából a kiállításra.
  • Figyelemfelkeltő. Fényes, merész és vonzó a szemnek.
  • Megfizethető.
  • Rugalmas.
 
Figyelembe kell vennünk azt is, nem csak egyfajta roll up banner létezik, hanem ezen belül is széles a választási lehetőség, mind méret, mind típust illetően. Most nézzünk a teljes igénye nélkül néhány népszerű fajtát.

 

Felhúzható roll up banner – a népszerű lehetőség




Ez az egyik leggyakoribb banner. Van belőle egy oldalas, és két oldalas verzió is. A mérete tekintetéből is van választék. A nyomat anyaga PP film, aminek elegáns szürke háta, csak még jobban kihangsúlyozza a termék igényességét.

Hordozótáska is tartozik a szerkezet mellé, így könnyen lehet szállítani, és biztonságosan tárolni.




 

Összeszerelési útmutató: akár 90 vagy kevesebb másodperc alatt is könnyedén összeszerelhető!





 

Mi is az az L banner?




Az L banner egy alternatív lehetőség, ami különösen azoknak célszerű, akik egyszerűen és gyorsan szeretnének reklámfelületet létrehozni. Praktikus is, hiszen kis helyigénnyel rendelkezik, viszont a reklámfelülete nagy. Könnyedén lehet benne a nyomtatot cserélni, mivel a nyomtatot alul és felül befogó sínprofilok kipattanthatóak, így senkinek sem okozhat gondot a művelet végrehajtása.

 

Kiállítási standok – a nagyobb lehetőség




Ez egy másik lehetőség, ha rendezvényen vagy kiállításon szeretnénk magunkra felhívni a figyelmet. Kifinomult, igényes hirdetési forma, mely minden bizonnyal mély benyomást fog kelteni mindenkiben, aki csak ránéz. Itt is széles skálája van a lehetőségeknek, vannak pop-up displayek, és pop-up tornyok is, melyek a maguk nemében mind-mind nagyszerűek lehetnek.
 

Pop-up displayek:


Nagyobb, szélesebb, magasabb. Minden mi szem-szájnak ingere.
 
  • Saját hirdetési felület – akár 500 cm széles és 200 cm magas
  • Emelje ki a legfontosabb előnyöket, és üzeneteket nagybetűvel
  • Ívelt és egyenes falú választási lehetőségek
  • Opcionális halogén spotlámpa, hogy a hirdetés még inkább ragyogjon
 

Pop-up tornyok:


Magas és többoldalú. Kimagasló egyéniség a tömegben.
 
  • Három nyomtatott panelből áll, a 360 fokos körbefutó üzenetközvetítéshez
  • 2 méternél magasabb tornyok, hogy még inkább felkeltsék az ügyfelek figyelmét
  • Halogén spotlámpával még fényesebb hatás elérése
  • Könnyen összeszerelhető és szállítható, targoncával és tároló rekeszekkel


 

Asztali banner – a kisebb lehetőség




Az asztali bannereket ugyanúgy kell elképzelni, mint a nagyobb verzióikat, csak itt éppen lekicsinyített formában jelennek meg. Kiválóan alkalmas íróasztalokon, akár kiállítási standoknál, akár üzletekben, akár az ügyfelek asztalán.

Előnyei:
  • A3 és A4-es méret
  • Könnyedén elfér bárhol
  • Megfizethető és kompakt
 

Tippek Roll-up banner készítéshez




Az évszakok elrepülnek, az évek jönnek-mennek, de egy jó reklám könnyen a fejünkben maradhat. Fontos, hogy jól felkészüljünk üzletünk reklámozására. Nem szabad félvállról vennünk a marketing erejét, hiszen egy jó reklám sokkal csábítóbb lehet, mint egy ismeretlen üzlet, melyről semmit sem tudunk. A marketing igyekszik bizalmat kelteni felénk, megmutatni mire is képes, s mit tudna nekünk nyújtani.  Így egy roll up megtervezése és megrendelése ideális választás lehet. Íme néhány ötlet arra, hogy miként lehet a tervezésbe úgy belevágni, hogy a lehető legjobbat hozzuk a ki a pénztárcánkból.

 

Határozzuk meg a költségvetést


Mielőtt úgy döntenénk, megtervezzük és legyártatjuk a roll-up-ot, lényeges fontosságú, hogy alaposan átgondoljuk, mennyit is engedhetünk meg magunknak a költségek fedezésére. Az egyensúly megtartása elengedhetetlen a kiadások és bevétel között, nehogy túl sokat költsünk reklámra, ezzel nagyobb veszteséget okozva, mint nyereséget.
Azt is fontos átgondolja, mennyi ideig tartanak ki az olcsóbb roll up-ok, a minőségiekkel szemben. Lehet a legkedvezőbb tűnik elsőre a legjobb választásnak, de ha belegondolunk abba, ha egy valamivel drágább, de minőségibb roll-up-ba fektetünk be, akkor a termék hosszabb ideig fog tartós lenni, így idővel megtérül.

 

Az alapok lefektetése


Mielőtt elkezdenénk azon aggodalmaskodni az elképzelt design hogyan jelenítsük meg a roll up-on, nem árt, az alábbi pontokat is végiggondolni, melyek nélkülözhetetlenek ahhoz, roll up-unk lehengerlő legyen:
  • Csak egy esélyünk van, hogy nagyszerű benyomást keltsünk a roll-up banner-rekkel.
  • Úgy kell megtervezni a grafikát, hogy az azonnal fel hívja magára a figyelmet.
  • Fontos, hogy pontos képet adjon a design arról, milyen termékről vagy szolgáltatásról is van szó.


Maradjunk a gyökereknél


Egy adott márkának megvannak a maga színe, formái, képi világa, amivel rendelkezik, így nagy kihívást jelenthet a váltás, ha egy vállalat mérlegeli, belevágjon-e az átalakításba. A roll up tervezésekor is fontos, azokat az elemeket használjuk, amik a márkát hűen tükrözik. Ha van egy beépített szín-, betű-, és stíluskészlet, akkor nem szabad eltérni ettől.

 

Hívjuk fel a figyelmet


Amellett, hogy ragaszkodunk a márka meglévő színeihez és stílusához, fontos, hogy ezt ízlésesen tegyük, így az összkép szemet gyönyörködtető lesz, mely méltón fogja reklámozni a terméket vagy szolgáltatást. Így a hírnevünk csak nőni fog, és segít az ismertségben is.

 

Legyen egy jó mottónk


Természetesen elengedhetetlen az élénk képi világ egy megkapó roll up-hoz, de a szöveget sem szabad teljesen háttérbe szorítani. Az egyes szövegek tartalmának tükröznie kell a vállalati ethoszt, és magába kell foglalni a vállalati szlogent vagy mottót. Ezenkívül fontos egy frappáns, szellemes, vonzó, és gyors beszélgetést tudjon lekommunikálni a deisgn a szemlélőjével. Mikor készítjük a grafikai tervet át kell gondolnunk, mit akarunk a célközönségnek üzenni, mik a céljaink.
 
Ha ezeket mind alkalmazzuk, akkor a siker garantált lesz, és a befektetésünk megtérül. Így cégünk kivirágzik, és egyre szélesebb körben ismertek leszünk.



 
Grafikai Tervezéstől A Termék Kihelyezéséig!
Már 2500+ cégnek segítettünk országszerte a minöségi termékek nyomtatásában.
Valószínűleg neked is tudunk segíteni.

Ők is minket választottak

Beregszászi Csaba
Beregszászi Csaba
"Szükségünk volt gyors pontos kivitelezésű olcsó plakátnyomtatás szolgáltatásra. Az interneten fellelhető szolgáltatók cégek közül a Profireklám ajánlata volt a legkedvezőbb. Precíz munka remek nyomtatási minőség, biztosan hozzájuk fogok fordulni ezentúl is nyomtatás ügyben!"
Kakuk Szabolcs
Kakuk Szabolcs
"Végre egy kemence ami könnyen kezelhető. Ezt mondják vevőink mikor velünk találkoznak. Olyan nyomdai partnert kerestünk, akik támogatnak minket innovativitásunkban. Akik számára a vevők kiszolgálása nem csak munka, hanem elhivatottság és ugyanaz a tűz ég bennük mint a kemencéinkben."